Az új, dinamikus teherérzékelő hidraulikus kormánymű hozzájárul a hidraulikus veszteség csökkenéséhez és az energiahatékonyság javításához.
Az XF 4,0-5,5 tonnás targoncák egy blokkba épített Okamura hajtóművel, dobfékkel és aggyal vannak felszerelve.
A kormányhenger átmérője nagyobb
Jobb hajtótengely
A kormánytengelyt a beépített öntött alkatrészek teszik jobbá.
Mindegyik modell speciálisan kifejlesztett motort alkalmaz az erő és a kiváló környezeti teljesítmény optimális egyensúlyához. A Cummins QSF2.8T4F motor megfelel az Euro 3B szint előírásainak.
A dízel oxidációs kipufogógáz-kezelő katalizátor biztosítja, hogy a kipufogógáz megfeleljen az Euro 3B szint és az USA T4F előírásainak, ez is jó hatással van a zajcsökkentésre; a karbantartás minimális.
A Cummins motor speciális légszűrőt használ, amely drámaian lecsökkenti a levegőbeszívás ellenállását. Nyomásriasztóval van felszerelve, hogy ellenőrizni lehessen a karbantartási időt.
Kérjük, hogy adja meg nevét és elérhetőségét az alábbi űrlapon és üzletkötőnk felkeresi Önt.